ikikizcem Kızlar 26 günlük lohusayım aşırı halsizim kollarım bacaklarım titriyo çocuklarımla ilgilenemiyorum hamilelik ve lohusalik boyunca demir ilaçlarımı içtim kansızlık olduğunu sanmıyorum ama neden böyle bilmiyorum
defnekusum_ ikikizcem merhaba nasıl oldunuz acaba ben de 1 hafta önce doğum yaptım aşırı halsizlik sersemlik var ferritine dün baktırdım 13 çikti alt sınırda ama aşırı halsizim ne yapmam gerekiyor
iremayaz41 Bende aynıyım 2 ay oldu bugün oğlum doğalı.3-4 gündür insnılmaz kötüyüm kolumu kaldıramıyorum