5.5 aylıkken tadımlara başlayalım mı demiştim doktoruma ve eşime ikisi de çok katı bir şekilde hayır demişti 🥹
- Ayda bile bağırsakları tam hazır olmuyor bebişlerimizin sadece tadım yaptırarak 2 hafta geçirmek gerekiyor.
Alışma sürecinde kabız olmuş olabilir bol bol emzirmeye çalış su tüketmiş olsun düzelir inşallah ❤️