ElifZynep54 Kızlar bu özlem Lina Öz’ün sürekli paylaştığı form kahveden kullanan varmı gerçekten işe yarıyor mu ?
imaddesi Ogulluana nişanlanırken eltisi de başlamıştı güya. Aynı duruyor kız hiç zayıflamadı ElifZynep54
nidan34 ElifZynep54 tabiki işe yaramıyor uzmanlar bas bas bağırıyor insan vücuduna olan zararlarını anlatıyor hiç fenomen takip etmiyorum onlara para kazandırmıyorum çok şükür zayıflatan tek şey sağlıklı beslenme ve düzenli spor gerisi hikaye kendisi de diyetle zayıflamıştır emin olun ama reklam için çaya kahveye düşüyorlar o kadar
elisa2705 Ogulluana Kadın 3 çocuğa rağmen 63 falan nasıl zayıflamıyor baya verdi 🤣 ama kahve midir bilemem 🙄
Ogulluana ElifZynep54 kahveyle olacak iş değil siz inandınız mı buna kim bilir ne kadar kazanıyor o kahveden keyfine link vermiyor
Ogulluana elisa2705 yıllardır kilolu zaten ben zayıf görmedim yılların kilosu kahveyle gider mi Allah aşkına 😂
canan6668 ElifZynep54 doktor onaysız bence hicbirseyi kullanma Canim hele ki fenomenlerin ünlülerin tavsiye ettikleri seyleri Onlar kendi karlarina bakıyorlar reklam yapip Para kazanıyorlar kendileri kullanıyor mu meçhul kilo vermek için boğazı tutmak gerekiyor boğazını tut Bak nasil veriliyor bi ara bende boğazı tuttum verdim 5kg Ama cok etkili olmadı 🤣geri aldım 5 kg
amansallagitsin ElifZynep54 bnm arkdasm krem almis onlardan agrilara ii geliyor die hc ise yaramamis. Hatta sac icin de almis saclari kepek olmus. Yani para tuzagi.. birde yorumlari satin aliyorlar. Bi miktar para veryrsn ornek veriyorm su kadr paraya su kdr yorum.. arkds olmsz.yorum.yazms yorumlari silmisler.. yani artk siz dusunun. Fenomenden brsy alinmaz…
alinmom ElifZynep54 bana da pek inandırıcı gelmiyor bu tarz kahveler doktorlar da hiç önermiyor, ben kendimi şiş hissettiğim de türk kahvesi, tarçın, kakao demleyip içiyorum çok daha iyi sonuç alıyorum 😉
Dondurmalikahve Deletedmom_897 Zamanında diyetisyenlik kazanmıştım. Bir hocam artık o iş ticarete döndü demisti. Özlem gibiler ne kadar diyetisyen varsa hakkında giriyor. Bu arada çakıl küçük değil mi ona göre, kaya olabilir mi kaya ? 😂😂