Kızlar benim oğlum 7.5 aylık ek gıda alıyor 2 öğün bazen ara öğün de veriyorum meyve yoğurt gibi şimdiye kadar hep emdiği için ek gıdayı düzenli bi şekilde almaya başlayınca emme sıklığı azaldı biraz da hastaydı geçen hafta ona bağladım iştahsız diye ama hala öyle yani tabiki eskisi kadar emmesini beklemiyorum yine emiyor ama önceden hep isterdi memeyi bırakır mı diye korkuyorum sizde durumlar nasıl?