Kızlar 6 aylık kızım biberonla mama içmiyor. 3 aydan beri mama değiştirdim,biberon değiştirdim ama yok biberonla içmiyor. Kaşıkla bağıra bağıra içiyor. Ek gıdayı seviyor ama burda post açtığımda daha erken dedikleri için bıraktım. Tadım dışında bir şey vermiyorum. Meme emmek istiyor artık onda da süt kalmıyor ben ne yapıcam kızlar çok zorlanıyorum