nurgunay benim oğlum da doğduğunda aşırı akıllıydı. 4.ayıyla beraber huysuzlanmaya başlamıştı. 5.ayında abla kardeş bir hasta oldular. Sonra biz bir daha g*tü toplayamadık oğlum 10 aylık 5 aydır rezilliklerden rezillik beğeniyoruz. İnşallah sizinki temelli olur bozulacak diye düşünüp evrene öyle mesaj göndermeyin😅