esraygt156 merhaba ben de tıbbi sekreterim atandım çalışıyorum şöyle ki düz memurluk daha yüksek puanlar ile alıyor , tercih yaparsınız gelmezse tekrar tercih yapma hakkınız var , bebeğim 5 aylıkken işe başladım süt izni haricinde sadece ücretsiz izin var o da yarım gün olmuyor komple gelmeyeceksin o şekilde