Kızlar bi aydır kabuz şimdi de tutmaya başladı ne bezine dokunduruyor ne şurup içiyor sürekli sürekli bagırıyor artık kendi haline bıraktım ağlamaktan bayılsa ellemiyorum bıktım usandım. Neden böyle yapıyor tanıyamaz oldum artık çocuğu. İçimde kocaman öfke var bir aydır bıktım usandım tükendim. 3 yaşında hala eşşek gibi snırıyor beni bu hale getirdi artık