ysm53 ay demeyin hiç, benim de ilk bebeğim, benzer dönemlerde delirdiğini düşünüyorum ama aç olduğunu düşünmüyorum öyle söyleyeyim ndkf aç halini biliyorum çünkü siz de biliyorsunuzdur öyle kıpır kıpırlıktan çok daha fazlası oluyor. Uyku gerilemesine girmişsiniz siz de muhtemelen, uzun sürüyor biraz