Kızlar ekranı gönde max 40 dk veriyorum. Ama onun dışında 32 aylık oğlum evde çok sıkılıyor. Yani oyun da oynasam yetmiyor kendisine. Telefona oyun yükledim onları oynuyor seviyor oynamayı. Yani çok sakıncası olduğunu sanmıyorum da ne biliyim ya. Seviyor kazanınca kazandım falan diyor