Selamlarrrr
Bizim süreç hala devam ediyor 😂
Dün gece 00.30 civarı uyuyakaldi hemen yatağına yatırdım. Gece pek ben uyuyamadim ama kızçem uyanmadı 🥲 Sabah 08.20 küsürde uyandı. maşallah maşallah sübhanallah Rabbim nazar değdirmesin. Bu gün geri dönüş yoluna giriyoruz. Bakalım eve dönüşte neler yapacak. Burda oyalayacak bir sürü şey vardı orda olmayacak.
Sizin durumlarınız ne durumda?