Kızım 3 yaşında kardeşi 12 günlük ama kardeşi doğmadan önce vardı bu durum itekliyor istemiyor neden böyle yapıyor ben milletin cıvıl cıvıl cocuklarını gördükce cok üzülüyorum neden böyle diye. Evet arada kızan bir anneyim ama bu yüzden de bunu haketmiyorum bence😔