Kızlar günaydın, dün ilk defa havuç tattık. Havucu düdüklüde haşladım düzene biraz zeytinyagı ve sulanması için anne sütü ilave ettim minik çay kaşıklarıyla tattık. Bu sabah bezin de havuç kalıntıları gördüm sanırım sindirmiş herhangi bir sorun yok. Dün yaptığım püreyi buzdolabına koymuştum bugün tekrar tattırabilir miyim bir mahsuru olur mu yeniden yapmam mı gerekir?