ruzname ben kısa yolculuk yapmıştım ama sanki pusette rahat edemeyecek gibime geldi arka koltuğun arasına valizi koyup üstünü minderle kapatıp örtü serip arkayı yatak haline getirmiştim, zaten dönme olayı falan olmadığı için o aylarda rahatça gitmişti, emzirip alt değiltşrmede rahat olmuştu koltuğun diğer kısmı boş olduğu için rahat hareket etmiştim, gece yolculuk daha iyi oluyor güzel uyuyorlar bende önde rahatça gitmiştim