Kızlar merhaba. Meme reddi konusunda çok çaresizim. Benim derdimden kimse anlamıyor. Uzun olabilir, Başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim.
Kızım 35.haftada doğdu. Şuan 25 günlük. Prematüre olduğundan dudaklar içe doğru emiyor gücü yetmiyordu. 3.gün doktor mama başlayıp kilo aldırmazsak yoğun bakıma alacağını söyledi. (Ah bu tehdit bu korku yaşadığım lohusalık anlatılmaz😔) sonra haliyle biberonla mamaya başladık. Her emzirme sonrası. Bayram tatili sebebiylede emzirme danışmanına 6.gün rötarlı gittim ve biberon olmayacağını sondayla mama vermem gerektiğini söyledi. Fakat sonda tek başına yapılmıyor hep ikinci kişi lazım. Haliyle yapamadım.
Elimde 3aylık plips biberon vardı direkt onu vermiştim onunlada kaldık.
Şimdi kızım emerken ağzını biberon kadar küçücük açıyor. Meme uçlarım ilk günki gibi yine yara oldu.
Biberonu bırakmaktan çok korkuyorum çünkü kızımın kilo alımı hala çok az😭
Ben napcam. Biberon ağız kısmı kocaman olanlardan mı alayım önerebileceğiniz var mı? Yoksa ben napcam akıl verin. Daha 25 günlük memede sorun yaşamadığımız gün yok. Ben kızımı emzirmek istiyorum😭