Kızlaroğlum 4 gündür çiş yapamıyor yani aslında su da içiyor okadar beni de emiyor ama bezini boş alıyorum bir fıs anca yapmış oluyor genelde afedersiniz büyüğünü yaptığı için alıyorum günde iki kez onu yapmasa nerdeyse hiç almiycam bile çişi neden az ya da yok gece hele hiç yok normalde sabaha şişer taşardı bile ? Normal mi sizce hiç dolmamasi