yagmuryigitalp Aralık ayında spral taktım 3mayis adet oldum 10unda biti 23-24leklenme oldu 25inde tekrar adet oldum haziranın 19una kadr sürdü ve biti doktora gitim spral yerinde bir sorunda yok herşey tertemiz bidaki regl günüm ne zmn takvimim uygulamasinda 6gun geciktigi yazior CHAt gbtye sorduğumda 11temuz Dior