Oğlum 23 buçuk aylık. Dün koltuktan düştü. Anneme bırakmıştım. Koltuğun tepesine tırmanıp geriye atıyor kendini
Annemin koltukları biraz yüksek. Annemde arkada durmuş ama normal oturma yerinde ayaktayken hızlı oturmaya çalışmış. Sağ kolunun üzerine zıplayarak düşmüş gibi bir şey oldu. Hastaneye gittik bir şry yok dedi. Ama kolunu kullanmıyor. Biraz oynatıyor. Gece boyunca ağladı kolunu gösterdi. Hala ağrısı var. Kalkarken veya bir şey alırken asla kullanmıyor. Yemek verince yerken titreme oluyor kolunda. Tekrar hastaneye götürmeli miyim? Ağrısı var belli. Hiç hali yok. Neden acıyor diyince bileğini gösteriyor.