Kızlar kv 12. Ayda başla diyor eğitime. Bez ona yük olur, yazık günah bezli bezli dolaşmasın başla vs diyor. Biliyorum çok erken. Dün biraz anlattım ama çok ikna olmuş gibi değil. Bazı haftasonları kendisine bıraktırıyorum ve benim haberim yokken böyle bir eğitime geçerse sinirlenirim. Bebeğimle ilgili tüm kontrol bende olsun istiyorum. Kızımın hazır olduğu zaman başlatmak istiyorum. Sizce haksız mıyım ve hazır değilken başlarsak ne gibi sorunlar yaşanır? Kaçıncı ayda başladınız sizler?