Hamileyken çok az kilo aldım. Bebeğim 1 buçuk aylık ve ilk etapta kilo verirken bir anda iştahım çok açıldı ve geceleri de yemek yemeye başladım (2 haftadır) ve hızlıca kilo aldım. Bestlak damla kullanmaya başladıktan sonra iştahım arttı sanki bunun sebebi bu damla olabilir mi böyle bir tecrübesi olan var mıdır?