ayyy34 Bebegım beş aylık 6 kilo. Ve çok zayıf. Hemşire yavaştan ek gıda gecerız dedi. Emziriyorum sütüm yetmedunde mama veriyorum günde 4 defa falan. Ama çok şükür çocuğum sağlıklı. Kilo alması için ne yapmam lazım az da olsa toparlansın istiyorum
ebrrr789 ayyy34 kaç kilo doğdu bebeğiniz oda önemli birde kilo olayı çok genetik ya kimisinin annesi babası tarafı kilolu oluyor bebekte normal olarak toplu oluyor kilolu oluyo siz eşiniz nasılsınız bebeğinizden ona çeker
ebrrr789 ayyy34 Aptamil Bebelac gold maması güzel kilo yapıyormuş öyle diyorlar herkes istedseniz o mamaları da deneyim ama 5. Aydan sonra kilo alımı artık yavaşlar beekler hareketleniyorlar çünkü alım da yavaşlıyor
laymeriii ayyy34 benimde 4 aylıkken kilo vermişti mamaya başladık hip kullanıyoruz toparladı şimdi 7 kilo oldu ve ek gıdayada tadımlara başladık hipp deneyebilirsiniz
ayyy34 ebrrr789 bebeğim 38 haftada dünyaya geldi 2.930 dogdu. Yanı eşimin tarafı kilolu benim taraf zayıf baya. Bebek kilo ne aldırır acaba az da olsa toparlansın istiyorum
biricik9 ebrrr789 bebek genetiğe 2 yaşından sonra bakar doktorum söyledi sonra bir kaç doktora sordum onlarda aynısını dedi bebeğimin boyu kısa yaşıtlarina göre sonra öyle diyince üzülmeyi kestim çünkü ben ve eşim de uzun boyluyuz
asenauras ayyy34 sık sık besleyeceksiniz kusturmadan tabi. Normalde bir içişte 120 ml içiyorsa siz 90 ml verip bir yarım saat sonra tekrar 90 ml vermelisiniz. Kusturmadan sık sık beslemelisiniz . Biz böyle yaparak baya iyi kilo almıştık doktoru böyle demişti
ebrrr789 ayyy34 bol bol emzirin yada mama verin özellikle gece 1 ile 5 arasındaki o saatlerde bebekler çok kilo alırmış gece beslenmesinde gece Uyurken besleyin biberon ile verin
livanurvealpinannesi61 ayyy34 doğum kilosuna göre şuan kilosu az değil. Hemşireniz de âlem 5 aylık Bebek 7 8 kilo olacak değil. Oğlum 5 aylıkken 7.5 kiloydu hemşire ve doktor kilosu faza demişti. 5 aylık bebek için 6 kilo gayet iyi persentile göre normal
TwinadoMom asenauras keşke bana da doktorum bu yöntemi söyleseydi. Aslında hep diyordu az az sık besle diye. Ama ben algılayamamışım demek ki. Kızıma bu şekilde kilo aldıranildim kilo alımı çok yavaşlamıştı 2 aydır. Zor bitiyordu mamasını. Şimdi 1 saatte 1 buçuk saatte az az veriyorum. Bu şekilde bu ay toparladı
byrmm Sütünüz yağlı olursa galiba kilo yapıyo. Ablam incir bol yemişti bebeği çok güzel kilo alıyodu. Benim kilo sorunum olmasa bende yicem ama deneyemedim kilo alırım diye.
biricik9 ebrrr789 en son 5 ay 10 günlüktü doktora gittim boyu 60 cm demişti yaşıtlarına göre boyu bı 4 veya 5 cm kısa kilosu ve baş çevresi yaşıtlarına göre aynı
biricik9 ebrrr789 yok minyon olmaz çünkü 2 yaşından sonra genetiğe baktığı için bende eşim uzunuz eşim 1.76 ben 1.69 doktor bizi görerek dedi boyu size göre uzun olacaak dedi aslında boy kısalığı nedeni erken doğudu 1 ay o yüzden yaşıtlarına göre kısa erken doğumum oldu 31 ocak yada 1 veya 2 Şubat’ta doğum yapacaktım 31 Aralık’ta yaptim boy kısalığı bu yüzden baş çevresi doktorumuz iyi dedi kilosu da gayet iyi dedi mama meme ilerliyoruz