Mucizem2201 benimde 40 ına kadar annem kaldı yaptı sağolsun , sonra ben tek kaldım , bebeğim 1,5 aylık o uyuduğunda çamaşırımı , yemeğimi , temizliğimi hemen yapıyorum gün içinde eşim akşam gelene kadar bitiriyorum sırayla ( hızlı hızlı yapıyoruz tabi)😊 bazen bebeğimi yanımda tutuyorum ana kucağında yemeğimi yapıyorum , şükür çok çok zorlanmıyorum , eşimde akşam gelince rahat oluyor tabi yardımcı oluyor ☺️ genel büyük temizlik olduğunda temizlikçi çağırcam inş, sağlıcakla büyütün ☺️