Kızlar merhaba dört ay önce doğum yaptım yaptığım günden beri iki üç haftada bir ateşleniyorum ama grip gibi değil kan tahlillerim temiz çıkıyor enfeksiyon yok ama hep ateşle hastalanıyorum acaba anestezi almamdan kaynaklanıyor olabilir mi yaşayan bilen yardımcı olabilir mi çok yoruldum