Benim dikişim eriyen dikiş değil sanırım ipleri açılıyor ve 25. Günüm oldu hala düşmedi ve bir dikiş yerinde hafif kanama oluyor arada ve çok küçük bir şişlik var iyileşir mi sizde durumlar nasıl dikişiniz ne zaman düştü düştükten sonra batikon kullanmaya devam ettiniz mi