Sarenur_Kara Kızlar bebeğimin koltuk altı pişik olmuş yeni farkettim duş aldırırlarmış temizlerken az kanadı pamuk birikmiş ne sürmeliyim çok üzgünüm acilll
MuhammedAmine Sarenur_Kara kullandığınız pişik kremini sürebilirsiniz . Sürekli yıkayıp kurulayın biraz hava alsın krem sürün çok ta acır 😞
Ebrus_25 Sarenur_Kara benim oğlumun kızarmıştı kanamamıştı bende kullandığım pişik kremini sürmüştüm iki sürmeden sonra geçmişti.ben chicco kullanıyorum bu arada
2prensess Sarenur_Kara sudocrem hametan ve ya bepanthol bunlardan varsa sürün geçmiş olsun benim kuzumun da çok sık pişer koltuk altı biraz açık tutup havalandırırsanız daha çabuk geçer
MHMA Sarenur_Kara Günlük banyo yaptırın. Ilık suyla durulayın günlük mutlaka, üzerine de pişik kremi sürün ben mustela kullanıyorum.
Baharaselll Ebrus_25 o krem yakıyo bende aldım ilk zamanlar kullandım yegenim pişik oldu sürdük cocuk resmen yanıyo die agladı kullanmayı bıraktım bnde
Busratahmaz Bepanthol sensiderm 2gune geçer müthiş bı krem bende kızıma kullandım boğaz altı tahriş olmuştu hemen geçirdi
idil1990 Sarenur_Kara ben hergun islak bezle siliyorum kuruyunca arko krem suruyorum cok iyi geliyir hergun kontrol etmek gerekiyor yikayamasakta sadece koltuk alti drgil eklem yerleri toplu bi bebekse etin ete degdigi heryere surmek gerekiyor
Aselcikk Sarenur_Kara bepanthol bebek pişik kremi sürüyorum kızıma aynısı olduydu bizimde geçiriyo yani benim kızımınkini geçiriyo