Umaysmom78 10 aylık kızım 4-5 gündür soğuk terliyo doktora götürdük bişeyi yok dedi ama içim rahat etmedi 15 dakikada bir üst değiştiriyoruz evde aşırı sıcak değil normal sıcaklık sadece zıbın giydiriyorum başına gelen var mı ?