sedanurhancer Kızlar 3 aylık bebeğim var doğumdan sonra regl oldum şimdi de reglm 3 günü geçti olmadım sizce nedeni nedir 🙂↕️
ggrqnitt sedanurhancer evet bende emziriyorum ve zaten riskli gebelik yaşadım üzerine doğumum zor oldu bir de hamile kalırsam tekrar çok kötü olurum
ggrqnitt ezgiii12490 çok ama çok haklısınız ama kendim için söylüyorum içimden çok kınardım böyle hem korunmasız birliktelik yaşayıp hem de acaba hamile miyim korkusu yaşayan insanları,hayat bir şekilde kınadığım her şeyi yaşatıyor 😂kendim adıma üzüldüm