AzraLina2024 Pamukhanim_ Ben Mayıs ayından beri zıbınla yatırıyorum hatta gerektiğinde klima açmaktan da çekinmiyorum sıcakla ilgili olduğunu düşünmüyorum mutlaka bir atak sebebidir 😂🫠