Az önce bi video gördüm içinde hava kalmadan sanırım buzluğa atmamız gerekiyormuş sütleri ben şimdiye kadar görsel eklediğim gibi atıyordum ama içinden havasını almamız lazımmış sanırım, bebeğim 6 günlük eve geldiğimden beri sağım yapıyorum yani 4 gündür 10 paket falan kolostrum sütüm var onlar şimdi ziyan mı oldu? Şuan çünkü sadece emiyor fazla sütleri atıyorum,bilen birileri yazarsa çok sevinirim 