Elifinannesii_ inşallah geçer ☺️ bende konuş konuş diye çok zorlamak istemiyorum, ama bi yandan da annecim cevap versene ablaya, merhaba desene abiye falan diye söylüyorum yani. Bugün çarşıda yanımızdan bi kız çocuğu geçerken oğluma merhaba dedi hiç tanımıyoruz bu arada kızı öyle yanımızdan geçerken oğluma bakarak şirin şirin merhabaaaa dedi, eve geldik bizim ki diyor neden o abla bana merhaba dedi ben demesini istemiyorum 😅 dedim millet senin gibi dilini yutmuş gibi davranmıyor 🫣😅