Hanımlar merhaba, doğum yapalı 8 gün oldu, adetim bu 8 gün boyunca hafif kanama şeklindeydi, kendimce sökülürüm ilerleyen zamanda diye düşünürken dün ve bugün tamamen kesilmiş durumdayım, bunu aranızda yaşayan var mı? Ben bir önceki doğumumda nerden baksanız 37 gün adet gördüm tabiki ilk haftadaki gibi
Olmasada kanamam 1 ay adet gördüm kırkımız çıkarttım diyebilirim, ama şuan ki doğumumda durum böyle aynı şeyi yaşayan varsa beni bilgilendirsin lütfen