Deletedmom_128 Arkadaşlar bebeğim 66 günlük. Emzirdikten 2-3 saat sonra uykuya daldı . Uyandırmalımıyım . Aç olsa da uyur mu . Kilo sorunumuz yok buarada şuan 2 aylık sadece anne sütü 6300 kilo doğum kilosu 4100.
Miracinannesi_ Deletedmom_128 doktorum ilk 3 ay uyandır demişti ama kilo sorunu yoksa uyandirmayan da var
simseklivekalpli Deletedmom_128 acikirsa ağlar zaten. Üçüncü cocugum sarilikti ama 3 saat sonra kendiliğinden kalkiyordu. Ondan önce zorlasam da ne uyanıyor ne emiyordu bıraktım. Onun kendi saatlerinde kalkar emerdi sadece. Bir tek onun uykuları düzenli.
sedanurhancer Deletedmom_128 çok normal aç olduğu zaman kendisi uyanıp ağlıyor karnı aç olunca uykusunu bozma hiç sonra sıkıntı yaşarsın ilerki aylarda
sedanurhancer Deletedmom_128 çok normal aç olduğu zaman kendisi uyanıp ağlıyor karnı aç olunca uykusunu bozma hiç sonra sıkıntı yaşarsın ilerki aylarda