Meri-Mel
Allah’ım yar ve yardımcınız olsun, yangın haberlerini gördükçe içim yüreğim yanıyor,
Bizim insanlarımız neden akıllanmıyor anlamıyorum yangınların neredeyse %97 si insan kaynaklı
📢Lütfen piknik ateşi ve anız yakmayın,sigara izmaritlerini söndürmeden atmayın,yolculuk sırasında pet ve cam şişelerinizi arazi ve yol kenarlarına atmayın bu konuda hassasiyetli olun kızlar şunun bilincinde olmamız gerek dünya eskisi gibi değil, küresel iklim değişikliği su kaynaklarımızı bitiriyor ve kuraklık baş gösteriyor hava sıcaklığı normallerin üstüne çıkıyor böylece orman yangınların da artış oluyor.lütfen dünyamız ve geleceğimiz için daha bilinçli olalım 🌍