Ayyy çok mutluyum canim anneler. Oğlum 19 aylik ve 4 aylik olduğundan beri hep sallanarak uyuyordu. Artık canıma tak etmişti ayaklarım belim dayanamıyordu. 1 hafta oldu gece uykularında sallanmayi bıraktık. Hiç yaoamayacakmisim gibi geliyordu nasıl kendi kendine uykuya dalacak diye düşünüyordum bi ara ciddi ciddi imkansız gibi geliyordu. Ama bur gece yanıma yatırdım ben de yanina yattım ama hiç konuşmadım göz teması kurmadım. Sirt üstü uzanıp gözlerimi kapadım döndü durdu kucağıma geldi yattı geri gitti karnıma kafasını koydu 2 saate yakın böyle cebellesti ve en sonunda uykuya daldı. İkinci gün çok daha kısa sürdü. Simdi yaklaşık 20 25 dk da kendi uyuyor. Ogle uykularında hala salliyorum🥲 ama yakında onu da biraktiracagim inşallah. Darısı tüm ayakta sallayan annelere🌸🌸