MiracAlpinveUmutunAnnesi babyyboy25 Alpay ismi bana genel olarak soyisim gibi geliyor ya DarkSwan Doğru ama hoş yani güzel 😂
50krsvertirreekk babyyboy25 bence hoş bi isim benim oğlum Bertuğ 😍 Bertuğ olmasaydı Atabey istiyodum 👌🏻😉
Esrbruck babyyboy25 bizde koyacaktık. Eşimin, küçük yaşta vefat eden arkadaşının adıymış sonra fikir değiştirip dede adı koyduk, ben beğeniyorum Alpay Buğra olacaktı .