Atlasinannesi_ 29 yaşında ewlendim. oku, gez dolas,meslek,yurt dışı tecrubesi vs aklimda hiiic ewlilik yokken ilk görüşte aşk..tabi iyi ki olmuş o ayrı bi konuda..Benm icin zamaninda oldu. yoksa cok sey icimde ve gözümde kalırdı benm ideallerim ve yasayip gormek istediğim bi hayat vardı.Dünyayı gorüp yaşamadan bütün hayatım evlilikmiş gbi bi düşünceye hic giremedim.