Erkal Oğlum 22 aylık aşırı ama aşırı su takıntısı var yolda dahi yürüyemiyoruz bu yüzden boru çeşme ne görürse dışarda bum bum diye yanından asla ayrılmıyor sürekli su su bana normal gelmemeye başladı varmı böyle durum yaşayan
nursnmh Erkal ay havalar çok sicak cocuklarda ne yapsinlar suya saldiriyorlar oyun serinlik hosuna gidiyor bundan diye düşünüyorum
monarosealp34 Erkal sanmıyorum sıkıntı olduğunu her çocuk suya ilgi duyar özellikle sıcak yani bunaliyor çocuklar
Miracinannesi_ Erkal ayy sorma benim oglumda öyle yolda su birikintisi görmesin hemen üzerinde zıplıyor heryerini çamur yapıyor
bsrakurt benim oglum da çok sever ne gibi bir sıkıntı olacak ki sıkılıyor belli bir süre sonra zaten sevmemesi daha zor bence