Ubm102 bugün biraz fazla dolaştım gezdim, aşırı belim ağrıdı. Normalde hiç ağrı yaşamamıştım şimdiye kadar. Birde sezaryen olurken anestezi doktoru bel ağrısının bununla ilgisi olamaz, hamilelikte uzun bir süre posturünüz eğiliyor öne ağırlık biniyor doğumdan sonra o ortaya çıkıyor kısa süre sonra geçer demişti. İnşallah öyledir.