Bilen biri cevap verirse sevinirim.
Haziran’da doğum yaptım ve Eylül’de doğum sonrası iznim bitecek okula başlamam gerekecek. İki yıl maaşsız olan iznin tamamını kullanmak istemiyorum. Sadece ilk 2 ay kullanmak istiyorum
Kasımda başlamak istiyorum. Bu mümkün mü?