Zumraaa
annem 3.evre sonu 4.evre başıydı .
Kemoterapi, akıllı ilaç, ışın hepsini aldı ,alabildi çok şükür.
Adını şimdi hatırlamıyorum ama çok ünlü bir fitoterapistle de görüşmüştük o zaman , tüm tuşlara bastığımız şifa aradımız dönemde her yolu deniyorsunuz, gittiğimiz adam anneme sen kanser değilsin sakın kemoterapi alma dedi😂😂😂 hâlâ hatırlayınca sinirlerim bozuluyor. Salak olsak inansak onu dinlesek neler olurdu düşünmek bile istemiyorum.
Fonksiyonel tıp evet bazen çok iyi bir çok şifa bulan hasta var ancak önce başka bir genel cerrah ve onkoloji doktoruyla görüşün , farklı görüş almak da çok önemli.