asanaleyna Odamız gece yatarken 25-27 derece arasında gidip geliyor. Camı üstten yarım şekilde açabiliyorum sadece. Bebeğim 8 aylık nasıl giydirmeliyim hanımlar ?
Pamukhanim_ asanaleyna 9 aylık ben günlerdir pijama ile yatırıyordum 15-20 dakikaya bir uyanıyordu 2 gündür sadece zıbınla yatırıyorum sadece 1-2 defa uyanıyor