cihan1 aynı durumdayız
Sürekli ter
Bizde klima var ama kullandığımda hasta oluyorlar
Uff ne yapacağımı bilmiyorum
Haftaya başka yere taşınıyoruz daha büyük olan, orda rezidans gibi normal havalandırdırma/her odada klima falan da olduğu için rahatlarız diye umuyorum