Nur_61 merhaba ben oğlumu geçen sene Kepez belediyesine ait Nasrettin hoca kreşine gönderdim ama gitmedi maalesef varsakta olan şubesine göndermiştim ben okul da öğretmenler de çok iyiydi ama kayıtları Şuan bitti yinede gidip konuşun isterseniz yer kalırsa kayıt bitse bile alınan olmuştu geçen sene 36 aydan itibaren alıyorlar