Arkadaşlar merhaba,
Bebeğim 11 aylık bu sıcaklarda çok terliyor. Özellikle uyurken sırılsıklam oluyor. Üstünü değiştirsem biliyorum ki 5 dakika bile geçmeden tekrar terleyecek. Uyandırmama bile değmeyecek. Hasta olmasından çok korkuyorum. Aynısını yaşayan var mı aranızda?