GizmofizmoE bizimde bi 20 gün sürdü ben sabah akşam gece saatte bir emzirdim mamaya da başladım sütüm azdı çünkü en başta doğduğunda ışın tedavisi de almıştık ona rağmen yani en son doktor bidahaki gelmenize düşmezse senden de kan alıp bebekten de kan alıp ayrıntılı inceleme yaparız dedi çünkü sarılığın farklı çeşitleri var araştır istersen bi canım