Kızım 7 ay 28 günlük. Son 3 haftadır geceleri saat başı uyanıyor. Geçen haftalarda aşırı yorgunluktan sırf ağlamasın diye her uyandığında emzirdim. Bu sefer de çok emdiği için hazımsızlık yaşıyor hava da sıcak. Özellikle bu hafta o kadar çok ağlıyor ki dışarıdan gören çocuğu dövüyoruz sanacak. İnanılmaz bir bağırması var, bağırmaktan ter içinde kalıyor. Gündüzleri çok iyi hiçbir sorunu yok ama gece canımızı okuyor. Benzer durum yaşayan var öı normal midir bu