beyzanuroz Sağlık sorunlarim olduğu için kızımı memeden kestim 17 aylık mama da içiyor zaten sizce çok mu erken kızlar ?
Akkuzum beyzanuroz keyfi değil mecburi olmuş. Sağlık sorununuz olmasaydı 2 yaşına kadar devam etseniz iyi olurdu geçmiş olsun
bsrvrl16 beyzanuroz gayet iyi emzirmissin bence canım hiç üzme kendini suçlama hasta olmasan bile 17 ay fazla.sonra biraktirmasi daha zor olurdu yemeği de az yerdi böyle düşün vicdanın rahat olsun
tombikinannesi beyzanuroz çok da erken değil ama mama vermesenizde olur sanki baya büyümüş artık gıda yemesi gerekir
ftm06 beyzanuroz nasıl kestiniz ya şuan bizde aynı durumdayız bende kesmek istiyorum nasıl yapcam bilmiyorum 16 aylik
beyzanuroz bsrvrl16 çok şükür yemeğini güzel yer suyunu guzel içer zaten sutum hiç yeterli gelmedi gece yatarken mama içiyor sadece
beyzanuroz tombikinannesi yemek yer çok şükür maşallah sadece gece yatarken veriyorum gece açıkmasin dıe başka türlü vermiyorum