Kızlar bebeğim 50 günlük. Bu zamada kadar hiç sütümü sağıp biberonla vermedim hep göğsümden emdi ama artık dışarıya çıktığımda gezmeye bir yere gittiğimde sürekli göğsümü açıp emzirmek zor oluyor bazen. pompa alıp sütümü sağıp ev dışında dışarıda gittiğim yerlerde sütümü biberondan içirmek istiyorum ama korkuyorum ya meme reddi yaşarsak diye. Böyle yapmam doğru olur mu deneyimlerinizi ya da fikirlerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🌷❤️