Arkadaşlar merhaba, bebeğim 3. Aylık ve sürekli sütü sapıp veriyordum. Yenş emmeye başladı , meme reddi vardır. Normalde sağmadan göğsümden 60 ml süt çıkıyordu. Bebeğim emiyor sağıyorum yine aynı ç. Daha önce emdiğinde hastanede deneme tartısı yaptık 40 dakika boyunca sadece 10 ml çekmiş. Şuan çekiyor mu anlamadım hissetmiyorum. Bebeğimin ağzı memeden ayrıldığında kupkuru. Emiyorsa neden süt ml hep aynı olur ç. Böyle bir sorun yaşayan var mıdır ?