Merhaba oğlum 13 aylık bir yaşına girdiğiden beri sık sık böyle bağırıyor çığlık atıyor yani bir şey isterken de böyle bağırıyor elinden bir şey alınca da genelde bağırıyor durup dururken de bağırıyor bu şekilde olan var mı ne yapabilirim nasıl geçer